آرشیو خرداد ماه 1401

موضوعات آزاد برای دانش بیشتر

مزایای راه اندازی سایت و چرا طراحی سایت مهم است؟

یک سایت حرفه ای چه بخش هایی دارد؟ - ویژگی سایت حرفه ای | ودیانا
در این قسمت شما را با مزایای داشتن سایت شرکتی یا هر نوع سایتی آشنا می کنیم. اکنون مستقیماً به این سؤال می پردازیم که چرا باید سایت داشته باشیم؟ ما جواب میدهیم. با طراحی سایت تبریز وب گستر همراه باشید.

1- استفاده عمومی از وب سایت
امروزه همه انسان هایی که کمترین سطح سواد را دارند یا حتی بی سوادان از اینترنت استفاده می کنند. حتما برای شما هم پیش آمده که یکی از اطرافیان شما هست که خواندن و نوشتن در استفاده از گوشی های هوشمند یا کامپیوتر را بلد نیست و از شما می پرسد که برای من در اینترنت دنبال چیزی می گردید؟

یا حتی در اینترنت سرچ می کنیم تا دکتری پیدا کنیم، مثل یک دکتر خوب در تهران، یا دستور غذای مورد علاقه خود را تهیه کنیم، یا لباس نو بخریم.

بنابراین می توانید با تولید محتوای مناسب و جذاب مخاطب را جذب کنید. اما چگونه یک کلمه کلیدی برای کسب اطلاعات در مورد تولید محتوا انتخاب کنیم؟ خواندن.

بنابراین داشتن یک وب سایت می تواند به تمام مخاطبان دسترسی پیدا کند، چه آنها به طور مستقیم یا غیر مستقیم به دنبال شما باشند.

2- اعتبار بیشتری داشته باشید
وقتی در اینترنت به جستجوی محتوا می پردازیم و به سایتی برخورد می کنیم که اطلاعات مفیدی در مورد آنچه می خواستیم به ما می دهد، به شدت به آن وب سایت اعتماد می کنیم و از آن برای جستجوهای آینده یا حتی خرید استفاده می کنیم.

فرض کنید هنوز یک وب سایت در کسب و کار خود ایجاد نکرده اید. مشتری که می خواهد از شما خرید کند و شما در بازاریابی موفق بوده اید، شما را در اینترنت جستجو می کند و در آنجا اثری از شما پیدا نمی کند. حتما از خود می پرسید که چرا یک کسب و کار نباید سایتی با کمترین امکانات داشته باشد. وب سایت شما در واقع آدرس شماست اما در فضایی متفاوت

اما در چنین شرایطی اگر رقیب شما به این نکته توجه کرده و وب سایتی برای خود آماده کرده است، پس از جستجوی مشتری حتما به سراغ رقیب خود بروید.
3- یکی از مهم ترین روش های بازاریابی را اجرا کنید
با داشتن وب سایت می توانید یکی از روش های جدید بازاریابی را امتحان کنید. یکی از ابتدایی ترین روش های بازاریابی امروزه این است که یک وب سایت داشته باشید و روی رتبه بندی یا سئو سایت خود کار کنید. وقتی محصول یا اطلاعاتی را در اینترنت جستجو می کنیم، همگی سایت های اول تا چهارم و پنجمی را که مرورگر به ما نشان می دهد برای کسب اطلاعات یا خرید انتخاب می کنیم بازاریابی دیجیتال فرض کنید شما فروشنده یک محصول هستید و روی سئوی سایت خود کار می کنید. سایت پس از جستجو، مشتری ردیف های 1 تا 5 را می بیند و به شما اعتماد می کند و از شما خرید می کند. این روش چقدر می تواند در افزایش فروش ما موثر باشد؟

یا حتی یک دوره آموزشی به صورت فیلم یا کپچر انجام داده اید و در وب سایت خود قرار داده اید، با این روش روزانه چند نفر از افرادی که اطلاعات شما را جستجو می کنند از شما خرید می کنند؟

4- تنبلی در خرید
با شرایط فعلی که شامل آلودگی هوا، بسیاری از بیماری ها، تنبلی در خرید، نداشتن زمان کافی برای رفتن به فروشگاه ها، گزینه های بیشتر، افراد کمتری برای قدم زدن در خیابان ها و جستجوی محصولی که نمی دانیم کدام سمت شهر است. در حال رفتن. یا حتی شما فروشنده کالای خاصی هستید و این کالا در شهر نیست، آیا دیگران مجبور نیستند از شما خرید کنند؟

ارقام خرید آنلاین بسیار بیشتر از آن چیزی است که ما می دانیم.

5- ثبت اطلاعات مشتریان
دو دلیل دیگر برای داشتن یک وب سایت خوب در این زمینه وجود دارد:

فرض کنید اطلاعات خود را در یک مهمانی، رویداد، جشنواره، نمایشگاه و … دارید. شما آن را به مشتری دادید و او در آن زمان اطلاعات شما را یادداشت نکرد، نام، شماره تماس، آدرس و ... را به مشتری دادید، اما بعد از پایان مراسم چند دقیقه این اطلاعات در ذهن مشتری باقی می ماند. به جز نام و حرفه شما؟ مشتری پس از فراموشی اطلاعات شما، نام شما را در اینترنت جستجو می کند و هیچ اطلاعاتی در مورد شما نمی بیند و شما را کاملا فراموش می کند.ثبت اطلاعات مشتری
در وب سایت خود می توانید بخشی داشته باشید که مشتری در آن ثبت نام می کند، در این قسمت می توانید اطلاعاتی مانند: نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن مشتری را دریافت کنید. شما توانسته اید از طریق بازاریابی اطلاعات مشتریان را به دست آورید و هر زمان که بخواهید می توانید با آنها تماس بگیرید و محصول خود را به آنها بفروشید.
6. مشتریان جدید پیدا کنید
در فضای وب طیف وسیع و روش های مختلفی برای تبلیغ و دیده شدن وجود دارد. آیا تا به حال گروهی از مشتریان در شرکت یا فروشگاه و فروشگاه خود داشته اید که به صورت موقت یا دائمی باشند، با یک وب سایت بتوانید مشتریان جدیدی را به مکان فیزیکی خود جذب کنید؟ کسانی که شما را نشناختند و از شما خرید نکردند، با جستجوی گوگل به راحتی با کسب و کار شما آشنا می شوند و مشتری دائم شما می شوند.

7- نمایش چندین محصول
حتما در مورد رنگ و نوع محصول، کیفیت یا خدمات با مشتری صحبت کنید. داشتن یک وب سایت می تواند به راحتی این مکالمات را کاهش دهد. برای هر موردی که مشتری می خواهد، می توانید به راحتی به او بگویید که در سایت شما موجود است.
شما می توانید انواع محصولات را با خدمات متنوع در سایت خود قرار دهید و با همکلاسی های خود به رقابت بپردازید.
بسیاری از مشتریانی که به دنبال محصولات شما هستند با ساعات کاری شما هماهنگ نیستند و نمی توانند در آن ساعات به شما مراجعه کنند. با داشتن وب سایت می توانید به صورت 24 ساعته در دسترس مشتریان خود باشید.
این سایت مانند یک بوم نقاشی بزرگ است که می تواند اطلاعات کاملی در مورد محصول و خدمات منتقل کند.
۰ ۰

هر آنجه که باید در مورد سئو وب سایت بدانید

مهم‌ترین مهارت های کارشناس سئو [13 مهارت سئو] | کارشناس سئو چه مهارت هایی  باید داشته باشد؟
بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو در سال های اخیر به دلیل افزایش قدرت موتورهای جستجو مانند گوگل به عنوان یک صنعت مهم مطرح شده است. زمانی که شرکت ها تلاش می کنند رتبه خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بهبود بخشند، برای رسیدن به این هدف به متخصصان SEO و بازاریابی دیجیتال متکی هستند.

تخصص های سئو

متخصصان سئو مسئولیت طراحی، توسعه و ترویج وب سایت های با کیفیت بالا را بر عهده دارند. آنها معمولاً سازنده وب سایت نیستند، اما بیشتر اوقات در حال مشاوره با مراجع هستند. متخصصان بهینه سازی وب سایت بسته به شرکت و صنعتی که در آن تجارت می کنند، مسئولیت های متفاوتی دارند. آنها می توانند به عنوان فریلنسر یا در شرکت های بازاریابی کار کنند.

یکی از راه‌های متمایز شدن از سایرین این است که بر روی یک حوزه کاری خاص تمرکز کنید و خود را به عنوان یک متخصص بازاریابی یا سئو معرفی کنید. جدای از رقابت، رشد بهینه سازی موتورهای جستجو به عنوان یک موضوع، دانش بشر را از بسیاری جهات دشوار کرده است.

سئو در حال حاضر یک موضوع بسیار گسترده است و جنبه های زیادی وجود دارد که باید پوشش داده شود. اگر می خواهید در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت کنید، خوب است در زمینه تخصص عملی سئو اطلاعات کافی داشته باشید. این حوزه های تخصصی عبارتند از:

-کارشناس سئو وبلاگ
مدل وبلاگ کمک قابل توجهی به شبکه جهانی وب دارد. به لطف یک پلت فرم رایگان برای اسکریپت هایی مانند وبلاگ ها و وردپرس، وبلاگ های بیشتری نسبت به هر نوع وب سایت دیگری در Cyber ​​Horizon ظاهر می شوند. گزینه های مختلف وبلاگ نویسی را به این موارد اضافه کنید.

کارشناسان سئو وبلاگ باید هنگام مطالعه کلمات کلیدی از کنترل خارج شوند، زیرا زمانی که تصمیم می گیرید موضوع یا وبلاگ خود را تعریف کنید، نیمی از نبرد را برنده می شوید.همچنین افراد حرفه ای باید بتوانند با بودجه محدود بازاریابی و ایجاد لینک را انجام دهند. این شغل با کسب رتبه و ترافیک خوب ختم نمی شود، آنها باید به اندازه کافی مهارت داشته باشند تا مشتریان خود را راضی نگه دارند.

-متخصص وب سایت تجاری کوچک
امروزه صنعت تجارت الکترونیک در حال گسترش است، اما با وجود رشد چشمگیر کاربران اینترنت، هنوز زمینه های زیادی برای رشد بیشتر وجود دارد، زیرا مردم هنوز در خرید و فروش آنلاین کمی محتاط هستند. برای نمایش وب سایت کسب و کار خود در جستجوی محلی یا Google Places، به یک متخصص وب سایت مشاغل کوچک نیاز دارید.

متخصصان سئو باید با نگهداری وب سایت و توسعه اولیه وب سایت آشنا باشند. بحث در مورد طراحی، مدیریت و بازاریابی وب سایت با متخصصان مختلف برای صاحبان مشاغل دشوار است. همچنین برخلاف وبلاگ ها، تولید محتوا کار دشواری است زیرا تصاویر و نام محصول کافی نیست.

به عنوان یک متخصص بازاریابی وابسته، باید بتوانید تصویر یک وب سایت طراحی شده برای بازاریابی وابسته را به طور کامل تغییر دهید. ثبت نام در یک برنامه وابسته یا تبلیغ محصولات دیگر اشکالی ندارد، اما وب سایت ارزش و محتوای خاص خود را می خواهد.

-کارشناس فروشگاه تجارت الکترونیک
فروشگاه اینترنتی وب سایتی است که به مشتریان امکان می دهد کالای مورد نظر خود را سفارش داده و محصول را به آدرس درخواستی تحویل دهند. نیازی به گفتن نیست که این امر می تواند برای مشتریان و مشاغل مقرون به صرفه باشد.

اما همچنان، اعتبار و توانایی مشتریان برای به دست آوردن محصول واقعی، مانع رشد بالقوه است. با این حال، می بینیم که انسان ها توانایی غلبه بر چنین معماهایی را دارند و تعداد وب سایت های تجارت الکترونیک به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
بازاریابان فروشگاه های آنلاین زمان زیادی را صرف کلمات کلیدی محصول محور می کنند، بنابراین به دلیل رقابت گوگل، برندهای بزرگ را ترجیح می دهند. دوم، متخصصان فروشگاه همچنین باید در تغییر و حفظ مشتری مهارت داشته باشند، زیرا اگر فروشگاه آنلاین فقط به بازدیدکنندگان منحصر به فرد اعتماد کند، بهینه سازی سایت قدرتمند نیست.

با توجه به این چالش ها، بازاریابان فروشگاه های آنلاین باید در بهینه سازی رسانه های اجتماعی به همان اندازه توانمند یا بهتر باشند.

اینها تنها چند نمونه از کارشناسان سئو  و مشاور سئو تبریز وب گستر و وب سایت برای ایده های شما هستند. نکته پایانی این است که شما باید یک قدم فراتر از لیست های بازاریابی دیجیتال و تکنیک های بازاریابی معمول بروید و تحقیقات بیشتری را با تمرکز بر نوع خاصی از وب سایت انجام دهید.

اینها تنها زمینه های تخصصی نیستند. انواع زیادی در وب وجود دارد و شما می توانید بین سایت های شرکتی، سایت های شبکه های اجتماعی و غیره یکی را انتخاب کنید.
۰ ۰