راهنمای خرید قطعات موبایل

موضوعات آزاد برای دانش بیشتر

راهنمای خرید قطعات موبایل

تلفن همراه یکی از پرکاربردترین ابزارهای دیجیتالی است که در برندهای مختلف در سراسر جهان وجود دارد. این دستگاه کاربردی به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد تا جایی که زندگی مدرن به این دستگاه دیجیتال وابسته است. به دلیل کارایی بالا در برخی موارد خراب می شود و نیاز به تعمیر دارد. ایده گوشی خراب برای بسیاری از مردم ترسناک است. در چنین مواقعی باید به خوبی از راهنمای خرید قطعات موبایل مطلع باشیم و بدانیم چه زمانی خرید کنیم؟

کاربران این دستگاه باید اطلاعاتی در مورد مشخصات نمونه های اصلی و تشخیص نمونه های تقلبی و یا اطلاعاتی از قیمت قطعات گوشی داشته باشند.

انواع قطعات موبایل

تلفن همراه یکی از مهم ترین ابزار دست انسان است که در بین تمام اعصار بیشترین استفاده را دارد و سبک زندگی امروزی چنین چیزی را می طلبد. گوشی موبایل از قطعات مختلفی تشکیل شده است که برخی از آنها اصل و برخی از لوازم جانبی هستند که هرکس بنا به سلیقه خود روی گوشی نصب می کند. هر کدام از این قطعات می توانند عمر مفید گوشی موبایل را چندین برابر کنند، پس در هنگام خرید به راهنمای خرید قطعات موبایل توجه کنید. هر قطعه موبایل معمولا کد مخصوص به خود را دارد که تهیه آن نیاز به کمی تجربه دارد، سایت فروش اغلب راهنمای خوبی برای تهیه این محصولات است.

گوشی، باتری، خازن، دیود، برد مدار، زنگ، باتری، تاچ ال سی دی، صفحه نمایش، درب پشتی گوشی، درب جلوی گوشی، میکروفون، بلوک، دوربین، مقاومت، ترانزیستور، آی سی و . از جمله قطعات مهم در ساخت گوشی موبایل هستند، خرابی هر قطعه ای باعث خرابی گوشی می شود و مجبور به خرید یا تعویض قطعات موبایل هستیم.وقتی صدا قطع می شود، سنسور و ال سی دی خراب می شوند، گوشی روشن نمی شود و آب داخل گوشی نشت می کند. اگر با نیاز به تعمیر یا خرید انواع قطعات مواجه هستید.

خرید LCD صفحه لمسی

قبل از رفتن به راهنمای خرید قطعات موبایل مانند تاچ ال سی دی، بهتر است با این قسمت آشنا شوید. سنسور گوشی که به دیجیتایزر نیز معروف است، زیر شیشه پنهان شده و وظیفه اصلی را در گوشی انجام می دهد. تمام قاب های لمسی گوشی مربوط به این قسمت مهم هستند، بنابراین باید در مورد تاچ ال سی دی بسیار مراقب باشید. بنابراین اگر این قطعه در گوشی سوخته شود، گوشی موبایل کارایی خود را از دست می دهد، در حالی که صفحه گوشی کاملا روشن می شود اما برنامه ای اجرا نمی شود.

نکات مهم در راهنمای خرید قطعات موبایل

در مادربرد هر تلفن همراه یک کابل وجود دارد که به طور مستقل به تاچ ال سی دی متصل است که عملکرد لمسی به آن بستگی دارد. با توضیحاتی که ارائه می دهیم، لزوم آشنایی با این محصول در زمان خرید مشخص می شود. باید از برندی خرید کنید که با خود گوشی مرتبط است. در خرید تاچ ال سی دی حتما از قیمت بالای آن چشم پوشی کنید و به دنبال بهترین ها باشید زیرا با خرید نمونه های ارزان قیمت پس از مدتی دوباره باید هزینه پرداخت کرده و آن قطعه را خریداری کنید.

خرید درب پشتی گوشی

یکی از قسمت های مهمی که به طور مستقیم در زیبایی گوشی موبایل تاثیر می گذارد و بیشتر خریدها به سمت این قطعه می رود قاب پشتی گوشی موبایل است. در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شود و زیبایی خاص خود را دارد. هر برند مجموعه ای از درب های مناسب و باکیفیت مناسب برای استفاده تولید می کند.برای خرید قاب پشت گوشی باید راهنمای خرید قطعات موبایل را به طور کامل جستجو کرده و سپس این محصول را خریداری کنید. برای تهیه این محصول باید نکاتی را در نظر داشته باشید. برای مثال باید به متریال این محصول توجه کنید. باید به گونه ای باشد که بتواند استحکام گوشی را در برابر ضربه افزایش دهد.

نکات مهم در راهنمای خرید قطعات موبایل

یکی از مهمترین مزیت های خرید گوشی درب پشتی این است که رنج قیمتی متفاوتی دارد و می توان با توجه به نوع بودجه خرید خود را انجام داد. تنوع در ساخت این محصول بسیار زیاد است و با یک جست و جو می توانید مدل های مختلف آن را در سایت های مختلف مشاهده کرده و با قیمت مناسب به صورت مستقیم سفارش دهید. پس از خرید می توانید به سادگی قاب گوشی خود را عوض کنید. برخی از آنها قدیمی هستند و به راحتی قابل تعویض هستند. اما مدل های امروزی مانند گوشی های اپل ساختار پیچیده تری دارند و بهتر است برای تعویض آن با یک متخصص مشورت کنید.
منبع: https://sorenstore.com/fa/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/1/%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/30
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.