مراحل ثبت شرکت خدمات کامپیوتری

موضوعات آزاد برای دانش بیشتر

مراحل ثبت شرکت خدمات کامپیوتری


برای ثبت شرکت کامپیوتری به موارد زیر دقت کنید:
شرکت هایی که واجد شرایط زیر باشند به سامانه صنفی رایانه ای استان تعلق خواهند گرفت:
• با توجه به اساسنامه شرکت فناوری اطلاعات (اساسنامه شرکت فناوری اطلاعات)، موضوع فعالیت آن باید یکی از فعالیت های فناوری اطلاعات مندرج در بخش 1 باشد. به عنوان مثال، این موضوع فعالیت ممکن است شامل انتشارات دیجیتال یا موضوعات خاصی در زمینه فروش و پشتیبانی خدمات سخت افزار و نرم افزار حسابداری.
• باید یک مدیرعامل تمام وقت با حداقل مدرک لیسانس باشد. اگر مدرک شما دیپلم است باید 8-10 سال سابقه مدیریت یا فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات داشته باشید. در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس در رشته کامپیوتر باید 4 سال سابقه مدیریت یا فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و اگر مدرک فوق لیسانس شما مربوط به رشته هایی غیر از علوم کامپیوتر باشد باید 6 سال سابقه کار داشته باشید. تجربه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات داشته باشد

مدیرکل یک شرکت رایانه ای: مدیرانی که قبل از تشکیل نظام صنفی رایانه ای استان سمت مدیرکلی را در شرکت خود داشتند از شمول این قانون مستثنی هستند. همچنین شرکت هایی که فعالیت آنها صرفاً انفورماتیک است و مدیر کل شرکت دارای شرایط احراز سمت مدیرکلی یک شرکت انفورماتیک یعنی حداقل مدرک لیسانس در رشته انفورماتیک یا لیسانس سایر فنی می باشد. و رشته های مهندسی با حداقل سه سال سابقه کار مفید در زمینه کامپیوتر، پس از ثبت شرکت توسط این مشاوره، صلاحیت تایید و سپس طبقه بندی می شود.
• دفتر اصلی شرکت باید در استانی باشد که برای اخذ مجوز در همان استان درخواست شده است.
تبصره : شرکتها برای شعب استانی خود که در یک استان مستقر هستند و در استانهای دیگر شعبه دارند نیازی به اخذ مجوز فعالیت ندارند ولی لازم است به سامانه اتحادیه استان محل شعبه تحویل دهنده اطلاع دهند. در این صورت شرکت فناوری اطلاعات در فهرست شرکت های دارای مجوز آن استان قرار می گیرد که در این صورت می تواند بدون حق رای در مجامع نظام صنفی فناوری اطلاعات آن استان شرکت کند.مدارک ثبت نام و پروانه فعالیت
1- یک نسخه از روزنامه رسمی اعلام کننده تاسیس شرکت و یک نسخه از روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت.
2- کپی صلاحیت و برگ صلاحیت شورای عالی محاسبات
3- کپی شناسنامه مدیرعامل
4- کپی عنوان مدیر کل
5- کپی آخرین صورت سود و زیان
6- رونوشت اساسنامه شرکت
7- در صورت استارت آپ بودن شرکت کامپیوتر کپی لیست بیمه الزامی است و در صورت نداشتن لیست بیمه نامه ای مبنی بر اینکه مدیر عامل تمام وقت و شاغل بودم ارائه شود. شرکت .
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.